Кошик
288 відгуків
Ліволо
+380 (73) 151-51-41Відділ продажів
Додати відгук

Сервісний центр Livolo

Поломка техніки здатна грунтовно зіпсувати і настрій і плани.

Як і будь-яка інша техніка, Livolo і Broadlink мають властивість ламатися. Але не поспішайте відправляти їх у відро для сміття! У нас багатий досвід у відновленні таких приладів, і, якщо Ваш пристрій підлягає ремонту, ми зможемо допомогти йому. 

У нашому спеціалізованому сервісному центрі швидко та якісно реанімують ваш пристрій!

Приносьте ваш пристрій до нас, ми знаємо як йому допомогти!

 

Гарантійне обслуговування надається лише на офіційну продукцію Livolo в Україні.

 

Як це влаштовано? 

Передайте вимикач, що вийшов з ладу, в наш Сервісний центр, адреса м. Київ, вул. Машинобудівна 50І, Експерти проведуть діагностику протягом максимум 48 годин нададуть висновок.

Зверніть увагу, що послуга застосовується не тільки до гарантійних випадків, але й до не гарантійних.

 

Відправка Новою поштою

  1. У середині посилки вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
  2. Після відправки, обов'язково, повідомте номер декларації по email: care@livolo.in.ua  або за телефоном (044) 232-39-92
  3. Реквізити для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №138, компанія "Livolo Україна", (067) 258-33-88.
  4. Експерти проведуть діагностику протягом максимум 48 годин нададуть висновок.
  5. Відремонтований вимикач ми відправимо Вам назад.

Популярні питання:

Я КУПИВ ВИМИКАЧІ У ВАШОГО ДИСТРИБ'ЮТОРА І У МЕНЕ Є ПРОБЛЕМА, ЯК Я МОЖУ ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ПІДТРИМКОЮ?

Вам необхідно зв'язатися з нашим дистриб'ютором безпосередньо та запросити підтримку.

 

МЕНІ ПОТРІБНА ПІДТРИМКА, АЛЕ ПРОДАВЕЦЬ БІЛЬШЕ НЕ ПРОДАЄ ВИМИКАЧІ LIVOLO, ЩО Я ПОВИНЕН РОБИТИ?

На жаль, таке може статися, якщо ви купуєте продукти Livolo у неофіційних продавців чи інтернет-магазинів. У такому разі ви втратите підтримку, якщо у вас виникли проблеми.


Кілька прикладів сервісних робіт :)

 

 

 
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner