Сервісний центр Livolo
Як і будь-яка інша техніка, Livolo і Broadlink мають властивість ламатися. Але не поспішайте відправляти їх у відро для сміття! У нас багатий досвід у відновленні таких приладів, і, якщо Ваш пристрій підлягає ремонту, ми зможемо допомогти йому.
У нашому спеціалізованому сервісному центрі швидко та якісно реанімують ваш пристрій!
Приносьте ваш пристрій до нас, ми знаємо як йому допомогти!
Гарантійне обслуговування надається лише на офіційну продукцію Livolo в Україні.
Як це влаштовано?
Передайте вимикач, що вийшов з ладу, в наш Сервісний центр, адреса м. Київ, вул. Машинобудівна 50І, Експерти проведуть діагностику протягом максимум 48 годин нададуть висновок.
Зверніть увагу, що послуга застосовується не тільки до гарантійних випадків, але й до не гарантійних.
Відправка Новою поштою
- У середині посилки вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
- Після відправки, обов'язково, повідомте номер декларації по email: care@livolo.in.ua або за телефоном (044) 232-39-92
- Реквізити для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №138, компанія "Livolo Україна", (067) 258-33-88.
- Експерти проведуть діагностику протягом максимум 48 годин нададуть висновок.
- Відремонтований вимикач ми відправимо Вам назад.
Популярні питання:
Я КУПИВ ВИМИКАЧІ У ВАШОГО ДИСТРИБ'ЮТОРА І У МЕНЕ Є ПРОБЛЕМА, ЯК Я МОЖУ ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ПІДТРИМКОЮ?
Вам необхідно зв'язатися з нашим дистриб'ютором безпосередньо та запросити підтримку.
МЕНІ ПОТРІБНА ПІДТРИМКА, АЛЕ ПРОДАВЕЦЬ БІЛЬШЕ НЕ ПРОДАЄ ВИМИКАЧІ LIVOLO, ЩО Я ПОВИНЕН РОБИТИ?
На жаль, таке може статися, якщо ви купуєте продукти Livolo у неофіційних продавців чи інтернет-магазинів. У такому разі ви втратите підтримку, якщо у вас виникли проблеми.
Кілька прикладів сервісних робіт :)